12 Aralık 2012 Çarşamba

İZMİR'DEN AYRILIRKEN


            Bugün kısa bir meditasyon çalışmam da gördüm ki, hayat bana  istediğim her  şeyi sunmuş. Yıllarca  İzmir’e yerleşme  hayaliyle yaşarken 2006 yılının sonbaharında Bodrum’dan merhaba dedim İzmir’ime. Yaklaşık 6 yıllık yaşamıma  çok şey kattı, büyüttü beni. Kedilerim ve köpeğimle  sürdürdüğüm yaşamıma  hayat arkadaşım ve sonrasında oğlum eşlik ederken Yoga hayatıma girdi.
1 yıla  yakın süren eğitimlerle  birlikte  kendimi daha  yakından görmeye başladım ve  bazen dibe vuran bazen ayaklarımın yerden kesildiği ve  bazen de  dengeyi  yakaladığım haller içerisindeyken, Hoşça kal dedim  5  yıllık  hayat  arkadaşıma.
Aylarca nerede olmam gerektiğini anlamaya çalışırken kararımı verdim Kürkçü dükkanım Bodrum  beni bekliyor J Evren  yolunu  öyle güzel bir açmıştı ki yepyeni bir başlangıcın heyecanı var  olurken bir  o  kadar da  İzmir’e tutunma tavrımla  yüzleştim.
İşimi, evimi,  eşyalarımı, sevgilimi hepsini bırakmam gerektiği An’dayım.
Kapım açık evren harekette ve  çok hızlı işliyor. Tutunduklarımı bıraktım. Çağ  Hocamın da  dediği gibi artık  duygusal  savaşçıyım,  o yüzden fışkırtmama gerek yok göğüs kafesimi  rahatım  incinmekte
J
Birkaç saat içinde  İzmir’den ayrılmadan… İzmir’ime;  beni sarhoşluğum,  mutluluğum, hüznüm, isyanlarım, küfürlerim,  endişelerim,  korkularım, sevgim ve öfkemle her şeyimle  beni burada yaşattığın  için;
Burada tanıdığım  isimlerini unuttuğum insanlara,  kavga ettiklerime, sevgililerime, terk  ettiklerim,  reddettiğim, çok isteyip de  reddedildiklerim, sokak hayvanlarına, evlerime, hüznüme,  sevincime, özgürlüğüme, hıçkırıklarıma, kavgalarıma, öfkelerime, endişelerime, korkularıma, şahit  olan omuzlarına  başına  koyup  ağladığım, sarılıp güldüğüm, özlem giderdiğim, eğlendiğim tüm  arkadaşlarıma  ama en çok beslendiğim minik bedenlerim çocuklarımdan ayrılacağım  için, içim buruk olsa da  buradan  gitsem de sizinleyim… Kapılarım burada  hep  açık  ve  bu güzel duyguyla  Hoşça kal diyebiliyorum sizlere.  Gitme kararını verdiğim haftadan itibaren yeni  tanıştığım ama hayatımda  sanki hep varmışlar gibi  olan Müge ve İffet arkadaşıma,  Hayatımda  olduğunuz  için  tüm  arkadaşlarıma,  öğrencilerime,  hocalarıma teşekkürler.
Çok zamandır  bloğuma yazmıyordum. İzmir ile  başladık artık  Bodrum yaşantımla  devam  ederim yazmaya. Çok  seviyorum sizi
J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder